Top

Verzenden / Retourneren

Verzenden & Retourneren


BEZORGKOSTEN
Op alle producten in nze webwinkel geld Gratis Verzending in Nederland en Belgie.
Voor landen buiten NL en BE gelden wel extra bezorgkosten afhankelijk van aflever adres en bestelling. Svp hierover contact op nemen met klantenservice. 

VERZENDEN 
Wij werken samen met onze logistieke dienstverlener: DPD/Exapaq/DHL.
Bestellingen(indien voorradig)  worden binnen  2 tot 5 dagen verzonden.
Ondanks onze beste inspanningen zijn vertragingen soms mogelijk (extra werk, slecht weer)
 
NIET THUIS
Als u niet thuis bent bij aflevering, wordt het pakket de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Mist u ook deze aflevering, dan kunt u contact opnemen met de desbetreffende logistieke partner voor een nieuwe afleverdatum. In de meeste gevallen wordt er een brief achtergelaten door de bezorger.
 
FLATWONING
De chauffeur/bezorger is niet verplicht om in een flat tot aan de deur te leveren. Een chauffeur kan het wel doen maar kan nergens toe worden gedwongen. Onze logistieke partners leveren van deur-tot-deur en de deur van de portiek en/of gallerij is dan de deur welke wij hierbij bedoelen.
 
INSPECTIE VAN DE VERPAKKING
Op het ogenblik van de levering is de koper er toe gehouden een minutieuze inspectie te doen van de verpakking van de geleverde goederen en, indien deze gebreken of sporen van schokken zou vertonen, op de leveringsbon schriftelijk voorbehoud te doen betreffende de uitwendige sporen van schade alvorens deze te aanvaarden. De koper zal de verkoper hiervan eveneens schriftelijk of per e-mail (klantenservice@designmeubelenstyle.nl) op de hoogte moeten brengen.
 
LEVERING DOOR TRANSPORT BESCHADIGD
Als een product bij de levering beschadigd is gelieve ons het probleem binnen 24 uur per e-mail (klantenservice@designmeubelenstyle.nl) door te geven. Wij zullen dan zorgdragen voor vervanging van het product. Vermeld in alle gevallen het ordernummer.
Waarschuwing: Artikelen moeten VOOR de montage gecontroleerd worden. Indien er schade is gevonden tijdens of na de montage, kan het artikel niet worden gemonteerd. Wij raden daarom iedereen ten strengste aan voor de montage alle onderdelen te controleren op schade voordat men tot montage overgaat.
Garantiecondities: Al onze producten zijn min 1 jaar onder garantie. Gelieve het probleem zo snel mogelijk door te geven
 
ANNULEREN
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos.
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien www.designmeubelenstyle.nl reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom exclusief eventueel door ons gemaakte verzendkosten, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten.
 
RETOURNEREN/AFKOELPERIODE
U heeft een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Voorwaarde hierbij is dat de producten onbeschadigd, ongebruikt en (indien mogelijk) in originele verpakking geretourneerd worden. Let op: voor bedrijven/zakelijke klanten geldt geen 14 dagen bedenktijd. Zij worden geacht te handelen met voorkennis volgens het recht en niet uit een impuls.  
 
Voor het retourneren van de bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening.
Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Terugstortingen zullen binnen 14 dagen worden overgemaakt. Wanneer u iets terugstuurt dan bent u verantwoordelijk voor verlies of beschadiging. Bewaar daarom altijd (indien mogelijk) de originele verpakkingen en ga daar zorgvuldig mee om. Zorg ook altijd voor een bewijs van versturen met track and trace zodat wij het pakketje kunnen volgen. 
 
Alle annuleringen en retourneringen dienen aan klantenservice@designmeubelenstyle.nl per mail kenbaar te worden gemaakt en wacht u op verdere instructies. U kunt hiervoor gebruik maken van het forumulier herroeping of door ons simpelweg een mail te sturen met de benodigde gegevens zoals vermeld op het formulier herroeping. Indien u per e-mail kenbaar maken dan dient u hierbij in ieder geval de volgende gegevens in op te nemen:
 
Naam, e-mail, telefoonnummer, order en of factuurnummer. Indien het gaat om een beschadigd product dan een beschrijving van de schade en wij vragen u om minimaal 3 duidelijke foto’s mee te sturen van het beschadigde onderdeel(en).
Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen ook het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan www.designmeubelenstyle.nl heeft gedaan
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 30 dagen terug gestort.