Top

VEELGESTELDE VRAGEN

Q: Verzendt u ook naar het buitenland ?
A: Designmeybelenstyle.nl verstuurd alleen naar klanten
wonende in Nederland of Belgie

Q: Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen ?
A: U kunt bij ons veilig en snel betalen met iDEAL in uw
eigen vertrouwde bankomgeving. U kunt ook kiezen om
uw bestelling vooraf per bank over te maken. Ook is er
de mogelijkheid uw bestelling met Paypal of Creditcard
te betalen (kunnen extra kosten voor in rekening gebracht
worden.)

Afterpay:

AfterPay voert voor https://www.designmeubelenstyle.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij https://www.designmeubelenstyle.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 500 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 750.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.



Q: Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd ?
A: De meeste orders worden binnen 3 tot 7 werkdagen afgeleverd. Echter is dit heel product afhankelijk en proberen we dit op de site altijd goed te commuuniceren naar onze klanten. Voor sommige producten kan het 1 week tot enkele weken duren dit ivm import producten of voorraad. Soms kan het voorkomen dat het wat langer duurt maar communiceren dit altijd goed naar onze klanten. 


Q: Kan ik mijn bestelling ook op komen halen?
A: Helaas is dit niet mogelijk. Wij zijn uitsluitend een online
winkel en werken met een leverancier die direct naar onze
klanten verstuurd. Dit bespaard op hoge huurkosten en duur
personeel zodat wij de artikelen scherp kunnen prijzen voor
onze klanten !

Q: Het artikel dat ik wil bestellen is uitverkocht. Wat nu?
A: Het kan zijn dat een artikel niet meer leverbaar is bij onze
leverancier. Een uitverkocht artikel is in de meeste gevallen
binnen een week weer in voorraad.

Q: Ik wil mijn ontvangen artikel retour sturen. Mag dit ?
A: U mag volgens de wet kopen op afstand uw artikel binnen 7 dagen
na ontvangst terug sturen zonder opgaaf van reden.
Eventueel betaalde verzendkosten worden niet terugbetaald.
Ook de kosten voor het retour sturen van de artikelen komen voor rekening
van de klant. Retour sturen kan alleen als het artikel en eventuele bijbehorende artikelen nog in de originele verpakking(en) zit(ten). 

Q: Wat is de levertijdvan mijn bestelling?
A: De levertijd van uw bestelling kunt u terugvinden in de productomschrijving van de bestelde producten. Deze staan aangegeven onder het kopje "extra info".


Heeft u ondanks deze antwoorden toch nog vragen ?
Neemt u dan contact met ons op via het contact formulier